Sada různých velikostí houbiček včetně čistění na jeden klik? Objednávej startovací sadu ;-)

Reklamace

Možnosti a postup reklamace

Našim cílem je dodávat vám zboží nejvyšší kvality a bez vad. Pokud se ale stane, že ihned po převzetí zboží objevíte vadu, nebo se produkt "porouchá" v průběhu 24 měsíců od zakoupení, budeme se snažit situaci vyřešit co nejrychleji a k vaší spokojenosti.

Více o reklamaci se můžete dozvědět ve Všeobecných obchodních podmínkách (článek 7.10 - 7.12).

Reklamaci vyřídíme co nejdříve po jejím přijetí. Nejdéle však do 30 dnů, což je zákonná lhůta. 

Vyřízení reklamace napomůže, když nás budete nejprve kontaktovat na adrese info@prirodnitampon.cz, sdělíte nám, jaký je se zbožím problém a případně vadu nafotíte. Poté bude třeba, abyste vyplinili Formulář pro reklamaci a přiložili ho do balíčku k reklamovanému zboží.

 

Adresa pro zaslání zboží:

Kateřina Mudrová

Lhotecká 66

Trutnov

541 01

 

Zásady pro reklamaci

  • Zboží si pečlivě zkontrolujte ihned po převzetí. Nejdéle do 5 dnů od doručení. V případě nalezení vady na výrobku nás informujte neprodleně.
  • Popište zjištěné vady a vysvětlete, jak se projevují, do e-mailu přiložte fotografie vady.
  • Za vadu není považováno běžné opotřebení, které nemá vliv na používání.
  • Uznatelnou vadou není problém vzniklý nesprávným používáním a péčí o výrobek, vada způsobená kupujícím, nebo jím špatně zvolená velikost.
  • My se zavazujeme informovat vás o průběhu reklamace a způsobu jejího vyřízení do 30 dnů od jejího obdržení.
Zpět do obchodu