Reklamace
Možnosti a postup reklamace
Našim cílem je dodávat vám zboží nejvyšší kvality a bez vad. Pokud se ale stane, že ihned po převzetí zboží objevíte vadu, nebo se produkt "porouchá" v průběhu 24 měsíců od zakoupení, budeme se snažit situaci vyřešit co nejrychleji a k vaší spokojenosti.
Více o reklamaci se můžete dozvědět ve Všeobecných obchodních podmínkách (článek 7.10 - 7.12).
Reklamaci vyřídíme co nejdříve po jejím přijetí. Nejdéle však do 30 dnů, což je zákonná lhůta.
Pokud se vyskytne problém s výrobkem nebo zjistíte vadu, máte právo na reklamaci. Abychom mohli reklamaci rychle a efektivně vyřešit, doporučujeme nám co nejdříve sdělit podrobnosti na e-mail info@prirodnitampon.cz.
V komunikaci, prosím, uveďte číslo objednávky, které naleznete v potvrzovacím e-mailu nebo na faktuře. V případě, že požadujete vrácení peněz, připojte prosím také číslo vašeho bankovního účtu. Tyto informace nám umožní efektivně zpracovat vaši žádost. Pro urychlení vyřízení můžete přiložit fotografie vadného zboží a popis problému.
Reklamované zboží zašlete na naši adresu společně s informacemi o tom, jakou vadu reklamujete a jaký způsob řešení preferujete (např. výměna, oprava, vrácení peněz). Nemusíte vyplňovat žádný speciální formulář – stačí uvést tyto údaje.
Adresa pro zaslání zboží:
Kateřina Mudrová
Lhotecká 66
Trutnov
541 01
Zásady pro reklamaci
- Zboží si pečlivě zkontrolujte ihned po převzetí. V případě nalezení vady na výrobku nás informujte neprodleně.
- Popište zjištěné vady a vysvětlete, jak se projevují, do e-mailu přiložte fotografie vady.
- Za vadu není považováno běžné opotřebení, které nemá vliv na používání.
- Uznatelnou vadou není problém vzniklý nesprávným používáním a péčí o výrobek, vada způsobená kupujícím, nebo jím špatně zvolená velikost.
- My se zavazujeme informovat vás o průběhu reklamace a způsobu jejího vyřízení do 30 dnů od jejího obdržení.